Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kariérní management studentů a absolventů na sociálních sítích
Nekuda, Lukáš
Nekuda, L. Kariérní management studentů a absolventů na sociálních sítích. Diplo-mová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí v kariérním managementu studentů a absolventů ekonomických fakult. Základem výzkumu jsou dříve provedené studie a vybraná tvrzení, která ze studií vyplívají. Hlavní část výzkumu hodnotila služby poskytované kariérními centry univerzit a následně využití sociálních sítí pro rozvoj kariéry. Doporučení byla formulována na základě současného využívání sociálních sítí respondenty dotazníkového šetření a jejich preferencí ohledně předávání informací směrem ke studentům v průběhu studia. Výsledky ukázaly na potřebu zahrnutí problematiky do kurikul ekonomických fakult a potvrdily tvrzení studií z rešeršní části práce.
Digitální komunikace vybraných českých hudebních interpretů cílících na zahraniční trh za rok 2021
Vojík, Vít ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem práce je popsat situaci na českém hudebním trhu z hlediska využívání sociálních médií tuzemskými interprety pro jejich propagaci do zahraničí. Teoretická část se věnuje důležitosti budování osobní značky pro růst digitální komunity interpretů a následně předkládá teoretické poznatky o tvorbě obsahu pro sociální média. Praktická část analyzuje komunikaci 3 vybraných tuzemských interpretů cílících na zahraniční trhy v roce 2021. Získaná data jsou porovnávána mezi sebou a s teorií. V závěrečné části jsou popsána autorova komunikační doporučení.
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Duben, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Schapiro, Katarina Emma (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou osobního brandu a jeho významem na začátku profesní kariéry. V teoretické rovině vymezuje pojem značka, na jehož základě dále analyzuje osobní brand včetně jeho jednotlivých prvků spolu s charakteristikou osobního brandingu a komunikačního mixu ve vztahu k osobnímu brandu. Tyto poznatky jsou dále implementovány a využívány v praktické rovině této práce. Výzkum provedený dotazníkovým šetřením vede k naplnění hlavního cíle práce, jenž spočívá v zjištění, jaký je význam osobního brandu pro vysokoškolské studenty a absolventy. Praktické návrhy a doporučení dále vychází z analýzy výsledků provedeného výzkumu a charakteristiky jednotlivých pojmů, přičemž se tak propojuje teoretická a praktická rovina.
Tvorba obsahu a propagace travel blogu
Voráčková, Petra ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá zakládáním a propagací blogu zaměřeného na cestování. Nejprve definuje základní pojmy používané v oboru a následně pojednává o nejčastějších praktikách používaných pro propagaci blogu. V další části řeší zakládání a specifika YouTube kanálu a tvorbě videí určených pro tuto platformu.
Kariérní sebeprezentace studentů Fakulty managementu VŠE na profesní sociální síti LinkedIn
Kačírková, Tereza ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Tato práce řeší problematiku kariérní sebeprezentace. Zaměřuje se zejména na profesní sociální síť LinkedIn, konkrétně její frekvenci výskytu mezi studenty Fakulty ma-nagementu VŠE. Metodikou pro sběr dat je zvoleno online dotazníkové šetření. Závěry plynoucí z výzkumu dávají na vědomí, kolik studentů FM VŠE se věnuje sebepropagaci a do jaké míry je k tomuto účelu využíváno sítě LinkedIn. Součástí práce jsou shrnutí a doporučení, která se pojí s osobním brandingem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.